hopa-logo
Žaluzie, brány a interiéry od českého výrobce
0,00 

Servis a reklamace

Nahlášení servisu a reklamace

Do odvolání nepřijímáme z důvodu naplněných kapacit mimo-záruční servisy. Děkujeme za pochopení.

V případě požadavku na servis (záruční i nezáruční) vyplňte, prosím, níže uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje. Také nám uveďte podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží. Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.

Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.

Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní. Pro domluvení konkrétního data budete předem kontaktováni vedoucím servisního oddělení – p. Stanislavem Jiruškou. U nezáručních servisů vybíráme peníze ihned po jeho skončení v hotovosti.

Sazba za servisní práce: 760,- Kč bez DPH / hod. práce (zakázky firmy HOPA PLZEŇ s.r.o.) či  960,- Kč bez DPH / hod. práce (zakázky od jiných dodavatelů)  + dopravné 12,- Kč /km x 2 cesty (minimální poplatek za dopravu 350,- Kč bez DPH)

Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly či komponenty. Uvedené ceny jsou bez DPH.

UPOZORNĚNÍ!!

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná instalace a demontáž není předmětem prodloužených záruk.

Servisní práce v rámci programu SOMFY ASSISTANCE jsou účtovány zvláštní sazbou (1.470,- Kč bez DPH servisní zasah 30 min. a 1.730,- Kč bez DPH servisní zásah 60 min).

HOPA PLZEŇ s.r.o. | © 2019

Clevero Clevero. Chytrý eshop na míru.

Obsah košíku
Celkem: 0 
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování