Největší SHOWROOM v České republice

Servis a reklamace

Nahlášení servisu a reklamace

V případě požadavku na servis (záruční i nezáruční) vyplňte, prosím, níže uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje. Také nám uveďte podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží. Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.

Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.

Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní. Pro domluvení konkrétního data budete předem kontaktováni vedoucím servisního oddělení – p. Miroslavem Litomerickým. U nezáručních servisů vybíráme peníze ihned po jeho skončení v hotovosti.

Sazba za servisní práce: 760,- Kč / hod práce  + dopravné 12,- Kč /km x 2 cesty (minimální poplatek za dopravu 350,- Kč bez DPH)

Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly či komponenty. Uvedené ceny jsou bez DPH.

UPOZORNÉNÍ!!

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná instalace a demontáž není předmětem prodloužených záruk.

Servisní práce v rámci programu SOMFY ASSISTANCE jsou účtovány zvláštní sazbou (1.470,- Kč bez DPH servisní zasah 30 min. a 1.730,- Kč bez DPH servisní zásah 60 min).

Nahlásit záruční servis Nahlásit servis

Rychlý kontakt

HOPA PLZEŇ s.r.o.
Písecká 19
326 01 PLZEŇ

tel.: 377 237 239
fax: 377 223 880

» všechny kontakty

Otevírací doba

Pondělí8.30 - 17.00
Úterý8.30 - 17.00
Středa8.30 - 18.00
Čtvrtek8.30 - 17.00
Pátek8.30 - 17.00
Sobotadle domluvy
Nedělezavřeno

Napište nám

Hledáte něco konkrétníko?

© Všechna práva vyhrazena HOPA PLZEŇ s.r.o. - předokenní rolety, vrata, skříně, Spolupráce

facebook google plus youtube tvorba webových stránek Plzeň

x